25 augustus 22

Van Klik tot Klant: Social Media Marketing

Leer hoe je storytelling toepast in jouw socialemediastrategie en welke advertentiemogelijkheden er bestaan. De starterscoach van Starterslabo helpt je op weg.

Op welke kanalen moet je als ondernemer actief zijn? Welke content scoort het best? En hoe zorg je dat alle acties op elkaar zijn afgestemd en passen binnen je globale marketingstrategie? Volg de workshop op dinsdag 18 mei en ga als een echte social media expert naar huis.
 
Na deze workshop:

  • Ken je de do’s en dont’s van Facebookadvertenties
  • Weet je hoe je moet betalen voor advertenties & hoeveel
  • Kan je optimaal leads genereren met minimaal aan tijdsinvestering
  • Weet je hoe de grote spelers social media gebruiken
  • Bouw je je eigen uniek socialmediaverhaal door storytelling

 

Schrijf je in voor deze workshop van drie uur in samenwerking met Starterslabo en verhoog jouw digitale zichtbaarheid met een doordachte socialemediastrategie.
 
Iets voor jou?
Deze workshop is voor personen die ervaring hebben met sociale media, maar hun kennis willen verdiepen. Ben je een beginner? Schrijf je dan in voor de workshop ‘Van klik tot klant: Facebook voor beginners’.

De workshop kost €80
 
Datum:
25 augustus, 18u – 21u
 
Praktisch:
De workshop wordt online gegeven via Zoom. Bij inschrijving ontvang je een bevestigingsmail, later volgt de deelneemlink. De workshop wordt gegeven door starterscoach Bruno Bakeroot. Heb je vragen omtrent dit traject? Mail naar wvl@starterslabo.be of bel 0472/92 12 53.

Blijf op de hoogte

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Starterslabo