Loopt je administratie achter?
Stapel bonnetjes,
ongelezen mails,
en dat knagende gevoel dat je iets over het hoofd ziet?
FixAdmin helpt je orde te scheppen in de chaos.
Ik ben Mariska, jouw virtuele én fysieke assistent met een hart voor boekhouden en administratie.
Met meer dan 10 jaar ervaring in de boekhoudsector – zowel als interne boekhouder als dossierbeheerder binnen een accountantskantoor – weet ik hoe belangrijk overzicht en structuur zijn voor elke ondernemer.
Als freelancer help ik eenmanszaken en kmo’s om grip te krijgen op hun boekhouding.
Mijn missie?
Jou ontzorgen, structuur brengen in de wirwar van cijfers en rust creëren, zodat jij je kan focussen op wat je het liefste doet: ondernemen.
Wat mag je van mij verwachten?
– Als eenmanszaak zelf je boekhouding leren voeren
– Hulp bij je dagelijkse administratie
– Ondersteuning bij jouw boekhouding
– Inzicht in je cijfers.
– Geen standaardoplossingen, maar een aanpak op maat.
Of je nu nood hebt aan een paar uur per week/ maand of een sparringpartner die breder met je onderneming meedenkt,
ik pas me aan aan wat jij écht nodig hebt.
Neem gerust een kijkje op mijn website en ontdek hoe ik jou kan ondersteunen.
Geen zorgen, administratie is wél mijn ding.