Serge Bonneure

CEE-More
Tevredenere klanten zorgen voor een hoger rendement en meer omzet. CEE-More helpt horecabedrijven aan de hand van klantbelevingsonderzoek en bedrijfsscans.

De Bourgondische instelling van de Belg maakt hem een graag geziene gast in de Horeca.
Vandaag is deze klant steeds kritischer, waardoor men in de horeca de lat steeds hoger moet leggen.

CEE-More ondersteunt de horeca op een dusdanige manier dat niet alleen de klant er beter van wordt, maar ook het restaurant zich klantgerichter opstelt en daardoor ook een hoger rendement én meer omzet genereert. 

Met 35 jaar ervaring in de sector en slimme management skills, heeft CEE-More een duidelijk doel voor ogen:
Met duidelijke oplossingen en strategieën jouw horecazaak een betere klantgerichte aanpak aanbieden.

Eerst wordt de klantbeleving onderzocht door een professionele ‘mystery’-bezoeker. Deze bezoeker heeft zelf ervaring in de horeca en maakt daarna een grondig constructief verslag afgesteld op uw wensen. Zelfs op maat.

Ondertussen weten de meeste zaakvoerders dat een betere klantenservice hun sleutel tot succes kan zijn.  De Customer Experience, zoals dat heet, zou je eerste zorg moeten zijn ongeacht je USP (Unique Selling Point). Een studie van The Walker College for Business voorspelt dat de Customer Experience tegen 2020 de belangrijkste reden wordt waarom iemand iets koopt vóór criteria als prijs en zélfs product!

Multipl'Eye Your Talent!

Blijf op de hoogte

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Starterslabo