28 september 23 — 5 oktober 23
BRANDING EN MARKETING: MAAK VAN JE BEDRIJF EEN STERK MERK EN BOUW HIERVOOR DE JUISTE MARKETINGSTRATEGIE
De verschillende onderdelen van een merkidentiteit – visueel of verbaal – zijn niet alleen ontworpen om er mooi uit te zien. Wanneer wel, is dat meestal ook niet genoeg om een sterk merk te creëren…
Onbekend is onbemind. Dat geldt nergens meer dan voor je bedrijf. Je potentiële klanten gaan niet vanzelf weten dat je bestaat en hoe je hun leven kan verbeteren. Je moet ze zelf vinden, aanspreken en werven. Kortom: je moet marketing voeren.
Ontdek het allemaal online op 2 donderdagavonden
28 september en 5 oktober 2023!
Dat is wat er op het spel staat wanneer je begint met het vormgeven van je merk:
Bouw je een systeem dat je klant op een betekenisvolle manier met je bedrijf verbindt?
Of, zal het er enkel mooi uitzien, maar er niet in slagen die diepere verbinding tot stand te brengen?
Om een bedrijf te transformeren naar een geliefd en herkenbaar merk begin je met merk-strategie, en dat is een vak apart.
In deze workshop neemt Robin CK je mee doorheen de 6 fundamenten voor het bouwen van een sterk merk. Je ziet inspirerende voorbeelden, betrouwbare theorie en krijgt oefeningen waar je zelf direct mee aan de slag kan om van jouw bedrijf een sterk merk te maken.
Maar er zijn zodanig veel kanalen en types van marketing. Sommige zijn peperduur, andere kosten veel tijd en werk. De échte vraag is: welke gaan de beste return-on-investment opleveren voor jouw merk?
Tevens gaat Robin CK tijdens deze workshop dieper in op het marketinglandschap met speciaal oog voor de solo-ondernemer: het éénpersoonsbedrijf. Je ziet inspirerende voorbeelden, betrouwbare theorie en krijgt de blauwdruk mee om je eigen marketingstrategie op te zetten: een marketingstrategie op maat van jouw onderneming en merk.
Robin Carlo Kuijpers is merkstrateeg bij Livid, een branding agentschap dat sterke aandacht heeft voor het businessmodel achter het merk. Hij is brandmanager van zijn eigen schoenmerk Lennertson. Robin is gast-professor bij UCLL en krijgt vooral voldoening uit het helpen van anderen met bruikbare inzichten.
Schrijf je in via het contactformulier hierbeneden.
Kostprijs : € 130,– via overschrijving naar BE71 5230 8021 8469 op naam van Starterslabo met vermelding van JOUW NAAM + Marketingstrategie (of via voucher Jumpstarters)
Je inschrijving is bevestigd wanneer wij jouw betaling (of jouw voucher) ontvangen hebben.
Wens je een factuur te ontvangen? Bezorg ons je facturatiegegevens bij je inschrijving.
Aan het eind van elke sessie, ontvang je een gratis toolkit om concreet mee aan de slag te gaan.