18 oktober 22

Wat is de juiste marketingstrategie voor mijn merk? – LIMBURG

 

Onbekend is onbemind. Dat geldt nergens meer dan voor je bedrijf. Je potentiële klanten gaan niet vanzelf weten dat je bestaat en hoe je hun leven kan verbeteren. Je moet ze zelf vinden, aanspreken en werven. Kortom: je moet marketing voeren.

Ontdek het allemaal online op dinsdagavond
18 oktober 2022 (aangepaste datum)!

Maar er zijn zodanig veel kanalen en types van marketing. Sommige zijn peperduur, andere kosten veel tijd en werk. De échte vraag is: welke gaan de beste return-on-investment opleveren voor jouw merk?

 

In deze workshop neemt Robin CK je mee doorheen het marketinglandschap met speciaal oog voor de solo-ondernemer: het éénpersoonsbedrijf. Je ziet inspirerende voorbeelden, betrouwbare theorie en krijgt de blauwdruk mee om je eigen marketingstrategie op te zetten: een marketingstrategie op maat van jouw onderneming en merk.

 

Robin Carlo Kuijpers is merkstrateeg bij Livid, een branding agentschap dat sterke aandacht heeft voor het businessmodel achter het merk. Hij is brandmanager van zijn eigen schoenmerk Lennertson. Robin is gast-professor bij UCLL en krijgt vooral voldoening uit het helpen van anderen met bruikbare inzichten.

 

Schrijf je in via het contactformulier hierbeneden.

 

Deze workshop is het tweede deel uit een 2-delig aanbod. Schrijf je nu in voor de eerste workshop Hoe maak ik van mijn bedrijf een sterk merk?

 

Kostprijs : € 65 via overschrijving naar BE71 5230 8021 8469 op naam van Starterslabo met vermelding van JOUW NAAM + Marketingstrategie (of via voucher Jumpstarters)
Je inschrijving is bevestigd wanneer wij jouw betaling (of jouw voucher) ontvangen hebben.

 

Wens je een factuur te ontvangen?   Bezorg ons je facturatiegegevens bij je inschrijving.

Aan het eind van elke sessie, ontvang je een gratis toolkit om concreet mee aan de slag te gaan.

Blijf op de hoogte

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Starterslabo